۞ امام حسين (ع) فرمود :
گروهى خدا را از روى ميل به بهشت عبادت مى‏كنند، كه اين عبادت تجارت‏ كنندگان است و گروهى خدا را از ترس دوزخ مى‏پرستند و اين عبادت بردگان است، و گروهى خدا را به سبب شايستگى مى‏پرستند، و اين عبادت آزادگان است كه برترين عبادت است

تهیه و نصب ۲۲ مجموعه بازی کودکان در پارک‌های محله‌ای سطح شهر زنگی آباد

در یک نگاه...

کاوه‌پور از تهیه و نصب ۲۲ مجموعه ست بازی کودکان پلی اتیلن در پارک‌های محله‌ای سطح شهر آبادان با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری آبادان؛ «یاسین کاوه‌پور» با اعلام این خبر، اظهار کرد: به منظور خدمت‌رسانی و پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان، از ماه‌های گذشته تهیه و نصب وسایل بازی استاندارد کودکان در پارک های محله‌ای سطح شهر به ویژه محلات محروم در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار آبادان، افزود: این مجموعه بازی‌های کودکان از جنس پلی اتیلن هستند که با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان تهیه شده است.

وی از نصب ۵ مجموعه بازی کودکان در پارک‌های محله‌ای سطح شهر آبادان خبر داد و تصریح کرد: در مجموع از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۲ مجموعه بازی کودکان خریداری و در محله های مختلف در حال نصب است ضمن اینکه اکنون نیز ۵ پارک‌ محله ای از جمله غنچه، روبروی بازار مرکزی، شهرک دریا، کوی قدس ردیف سیصدی‌ها و پشت دانشگاه آزاد به مجموعه بازی استاندارد کودکان تجهیز شده‌اند و دیگر مجموعه ها نیز به مراتب در محلات مختلف به ویژه نقاط کم برخوردار نصب خواهند شد.

کاوه‌پور گفت: این وسایل بازی کودکان به منظور توسعه و بهبود فضاهای عمومی با هدف تفریح و سرگرمی کودکان و سپری کردن اوقات‌ فراغت خانواده‌ها در کنار آنها با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و شاد و به منظور ایجاد نشاط و شاداب کودکان و زیباسازی محیط پارک‌ها و بوستان‌های شهری تهیه و نصب شده است.

وی از شهروندان خواست تا در استفاده، حفظ و نگهداری وسایل بازی پارک‌ها با مجموعه شهرداری آبادان همکاری داشته باشند و بیان کرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز استاندارد ۱۵ مترمربع است که در این راستا نیز به دنبال آن هستیم تا سرانه فضای سبز آبادان را به سرانه استاندارد برسانیم.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*